رواية حب بعد عذاب الفصل الثاني 2 بقلم بسمة محمد

نقدم لكم اليوم ومع الأحداث السريعة التي تجتاح عالم الأخبار، مقال بعنوان رواية حب بعد عذاب الفصل الثاني 2 بقلم بسمة محمد ليسلط الضوء على أبرز التطورات في هذا السياق. من خلال مصر بوست، نقدم لكم تغطية دقيقة وموثوقة، مستندين إلى محرري الموقع . هذا المقال، الذي كتبه الصحفي doha، يتضمن محتوى

رواية حب بعد عذاب الفصل الثاني 2 بقلم بسمة محمد

رواية حب بعد عذاب الفصل الثاني 2 بقلم بسمة محمد

رواية حب بعد عذاب البارت الثاني

رواية حب بعد عذاب الجزء الثاني

رواية حب بعد عذاب الحلقة الثانية

فاطمه: مين اللي بيرن يمريم

مريم: ده… ده….

_اي يبنتي انتي علقتي ولا اي… انا فارس ي فوفا

فاطمه جت: فارس حبيبي حمدالله علي السلامه رجعت امتا

فارس: لسه واصل من شويه عاملين اي اومال عمي فين

فاطمه: جوه يحبيبي لسه حاطين الفطار تعالي افطر معانا وسلم عليه يلا ادخل

فارس: لا والله مش جعان انا بس كن…

فاطمه: والله ابدا لازم تدخل تفطر معانا

فارس: بس…

فاطمه: مفيش بس ادخل ادخل

وراحو ع السفره كلهم

ابراهيم: فاارس.. عاش من شافك يحبيبي حمدالله علي سلامه

فارس: الله يسلمك يعمي… اذيك ي مارو واحشني والله

مروان: والله وانت كمان اقعد بقا لا سلام علي طعاام انا جعاان يعم

فارس بضحك: عمرك م هتتغير همك علي بطنك علي طول

ابراهيم: اقعد اقعد قبل م ياكل الاكل كلو

(جرس الباب رن تاني وكل ده وهما مش واخدين بالهم من اللي قاعده سرحانه معاهم اصلا )

مروان: اي ده انت جايب حد معاك ولا اي ي فارس

فارس: لا هقوم اشوف مين

فاطمه: لا والله عيب قومي يمريم شوفي مين يحبيبتي… مريم ….. يابت

مريم: هه بتقولي حاجه يماما

فاطمه: بقول حاجه… قومي افتحي الباب سلامت عقلك ياختي

مريم: حاضر

» فتحت لقت سما

سما: اي ساعه عشان تفتحي

مريم: بقولك اي ادخلي وانتي ساكته

سما بغمزه: مز صح قولي قولي متخافيش سرك ف بير ههههههه

مريم: يابت ادخلي بقا انتي زنانه كده لمين

سما: ليكي يقلبي مهو من بعض ما عندكم … يلا اقفلي الباب وتعالي ورايا

….

سما: وحشتوني وحشتوني يعني مفيهاش كلام

فاطمه: هههههه يبكاشه اومال مين اللي كان هنا من الصبح

سما: انا طبعا بس اعمل اي قلبي بقا بتوحشوني كل خمس دقايق

ابراهيم: ههههه والله عسل يابت ي سما

سما: ده كده كده يعمي معروفه

مريم: متتغريش اوي كده يحبيبتي ده عسل اسود

سما: م بلاااش بقا كلي كلي ده زي بيتكم بردو متتكسفيش

ابراهيم: ربنا يحفظكم ياولاد ويديم لمتنا

الكل: ياارب

فارس: ولسه الجمهور بتاع بليل بقاا… يلا الحمدلله انا فطرت اسيبكم بقا واطلع اريح شويه

فاطمه: استني بس الشاي

فارس: بليل بقا ي فوفا لحسن انا هموت وانام…. اه صحيح بابا قالي ان كلنا هنتجمع فوق السطح بليل

مروان: ايوا بقااا

ابراهيم: خلاص يحبيبي روح انت ونتجمع كلنا بليل

فارس: ماشي….. سلام

……

(بعد الفطار سما ومريم دخلو الاوضه)

سما: واقعه واقعه يعني مفيش كلام

مريم بحزن: وياريتو حاسس

سما: معلش يحبيبتي ربنا يجعلكم من نصيب بعض

مريم بتنهيده:يارب.. انا بحبو اووي ي سما

سما: عارفه ياختي يقطع الحب وسنينو بنحب حلاليف والله

مريم: هههههههه اه لو سمعوكي هيعملو منك بطاطس محمره

سما: والله اه هههههههه

…….(بليل)

فاطمه: يلا يولاد عشان نطلع… تعالو خدو الحاجات دي

مروان: الله علي حلوياتك ي فوفا

فاطمه: ايدك لو اتمدت هقطعهالك استني لما نطلع

مريم: يلا بينا هو بابا فين صحيح

فاطمه: طلع قبلينا

مريم: اشطااات يلا نطلع بقا

فاطمه: يابت استني خدي دول

مريم: حاضر

…………

فاطمه: السلام عليكم

الكل: وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

حنان ام فارس: تعالي يحبيبتي لي تعبتي نفسك بس

فاطمه: مفيش تعب ولا حاجه ده لزوم القعده بقا والسهره الحلوه

حنان: تسلم ايدك يحبيبتي…. ادخلو ادخلو كلهم متجمعين جوا

(بعد شويه)

فارس: بما اننا متجمعين كلنا حابب اقولكم خبر مهم

عبدالله ابو فارس: قول يحبيبي

فارس: احمم…. انا قررت اخطب

مريم بفرحه: بجد ومين بقا سعيده الحظ

فارس: دي تبقا…………

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حب بعد عذاب)

، مع تقديم روابط للمزيد من المعلومات. نأمل أن يقدم لكم فهمًا عميقًا وواضحًا للأمور كما هي تتطور. لا تترددوا في مشاركة المقال عبر #رواية #حب #بعد #عذاب #الفصل #الثاني #بقلم #بسمة #محمد والبقاء متصلين مع روايات الأرشيف – مدونة !! للمزيد من الأخبار والتحديثات.”

رواية حب بعد عذاب الفصل الثاني 2 بقلم بسمة محمد

رواية حب بعد عذاب البارت الثاني

رواية حب بعد عذاب الجزء الثاني

رواية حب بعد عذاب الحلقة الثانية

فاطمه: مين اللي بيرن يمريم

مريم: ده… ده….

_اي يبنتي انتي علقتي ولا اي… انا فارس ي فوفا

فاطمه جت: فارس حبيبي حمدالله علي السلامه رجعت امتا

فارس: لسه واصل من شويه عاملين اي اومال عمي فين

فاطمه: جوه يحبيبي لسه حاطين الفطار تعالي افطر معانا وسلم عليه يلا ادخل

فارس: لا والله مش جعان انا بس كن…

فاطمه: والله ابدا لازم تدخل تفطر معانا

فارس: بس…

فاطمه: مفيش بس ادخل ادخل

وراحو ع السفره كلهم

ابراهيم: فاارس.. عاش من شافك يحبيبي حمدالله علي سلامه

فارس: الله يسلمك يعمي… اذيك ي مارو واحشني والله

مروان: والله وانت كمان اقعد بقا لا سلام علي طعاام انا جعاان يعم

فارس بضحك: عمرك م هتتغير همك علي بطنك علي طول

ابراهيم: اقعد اقعد قبل م ياكل الاكل كلو

(جرس الباب رن تاني وكل ده وهما مش واخدين بالهم من اللي قاعده سرحانه معاهم اصلا )

مروان: اي ده انت جايب حد معاك ولا اي ي فارس

فارس: لا هقوم اشوف مين

فاطمه: لا والله عيب قومي يمريم شوفي مين يحبيبتي… مريم ….. يابت

مريم: هه بتقولي حاجه يماما

فاطمه: بقول حاجه… قومي افتحي الباب سلامت عقلك ياختي

مريم: حاضر

» فتحت لقت سما

سما: اي ساعه عشان تفتحي

مريم: بقولك اي ادخلي وانتي ساكته

سما بغمزه: مز صح قولي قولي متخافيش سرك ف بير ههههههه

مريم: يابت ادخلي بقا انتي زنانه كده لمين

سما: ليكي يقلبي مهو من بعض ما عندكم … يلا اقفلي الباب وتعالي ورايا

….

سما: وحشتوني وحشتوني يعني مفيهاش كلام

فاطمه: هههههه يبكاشه اومال مين اللي كان هنا من الصبح

سما: انا طبعا بس اعمل اي قلبي بقا بتوحشوني كل خمس دقايق

ابراهيم: ههههه والله عسل يابت ي سما

سما: ده كده كده يعمي معروفه

مريم: متتغريش اوي كده يحبيبتي ده عسل اسود

سما: م بلاااش بقا كلي كلي ده زي بيتكم بردو متتكسفيش

ابراهيم: ربنا يحفظكم ياولاد ويديم لمتنا

الكل: ياارب

فارس: ولسه الجمهور بتاع بليل بقاا… يلا الحمدلله انا فطرت اسيبكم بقا واطلع اريح شويه

فاطمه: استني بس الشاي

فارس: بليل بقا ي فوفا لحسن انا هموت وانام…. اه صحيح بابا قالي ان كلنا هنتجمع فوق السطح بليل

مروان: ايوا بقااا

ابراهيم: خلاص يحبيبي روح انت ونتجمع كلنا بليل

فارس: ماشي….. سلام

……

(بعد الفطار سما ومريم دخلو الاوضه)

سما: واقعه واقعه يعني مفيش كلام

مريم بحزن: وياريتو حاسس

سما: معلش يحبيبتي ربنا يجعلكم من نصيب بعض

مريم بتنهيده:يارب.. انا بحبو اووي ي سما

سما: عارفه ياختي يقطع الحب وسنينو بنحب حلاليف والله

مريم: هههههههه اه لو سمعوكي هيعملو منك بطاطس محمره

سما: والله اه هههههههه

…….(بليل)

فاطمه: يلا يولاد عشان نطلع… تعالو خدو الحاجات دي

مروان: الله علي حلوياتك ي فوفا

فاطمه: ايدك لو اتمدت هقطعهالك استني لما نطلع

مريم: يلا بينا هو بابا فين صحيح

فاطمه: طلع قبلينا

مريم: اشطااات يلا نطلع بقا

فاطمه: يابت استني خدي دول

مريم: حاضر

…………

فاطمه: السلام عليكم

الكل: وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

حنان ام فارس: تعالي يحبيبتي لي تعبتي نفسك بس

فاطمه: مفيش تعب ولا حاجه ده لزوم القعده بقا والسهره الحلوه

حنان: تسلم ايدك يحبيبتي…. ادخلو ادخلو كلهم متجمعين جوا

(بعد شويه)

فارس: بما اننا متجمعين كلنا حابب اقولكم خبر مهم

عبدالله ابو فارس: قول يحبيبي

فارس: احمم…. انا قررت اخطب

مريم بفرحه: بجد ومين بقا سعيده الحظ

فارس: دي تبقا…………

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حب بعد عذاب)

“في ختام هذا المقال، نأمل أن يكون رواية حب بعد عذاب الفصل الثاني 2 بقلم بسمة محمد قد قدم لكم نظرة شاملة وواضحة حول الموضوع. نشكر doha على تقديمه لهذا التحليل والتغطية الإخبارية. لمزيد من التفاصيل أو الأخبار ذات الصلة، يمكنكم زيارة مصر بوست أو متابعة. نرجو منكم المشاركة والتفاعل مع المقال من خلال الوسوم #رواية #حب #بعد #عذاب #الفصل #الثاني #بقلم #بسمة #محمد. لأية استفسارات أو تعليقات، نتطلع لسماع رأيكم. شكرًا لاختياركم مصر بوست كمصدركم الإخباري الموثوق، ونتمنى لكم يومًا سعيدا .”

close