رواية قمري الفصل الثاني عشر 12

نقدم لكم اليوم ومع الأحداث السريعة التي تجتاح عالم الأخبار، مقال بعنوان رواية قمري الفصل الثاني عشر 12 ليسلط الضوء على أبرز التطورات في هذا السياق. من خلال مصر بوست، نقدم لكم تغطية دقيقة وموثوقة، مستندين إلى محرري الموقع . هذا المقال، الذي كتبه الصحفي nada eid، يتضمن محتوى

رواية قمري الفصل الثاني عشر 12

   رواية قمري كاملة بقلم ملك السيد عبر مدونة !! 

زين .. قمر قمر أهدى انتى فاهمه غلط

قمر بزعيق .. اببعد عنى وطلللقنى انتا سمعت

زين طب تعالى وكان بيشدها من أيدها

قمر .. سيبنى يا زين سيبنى يا زييين

زين .. افهمى بقا اسمعينى. مش زي م انتى شوفتى خالص

قمر زقت زبن ثم أكملت بصوت عالى..واافهمى ايه ها افهم انك كداب وخاااين

زين .. قمر اسمعي

قمر .. لا وانا راجعه بيتى وورقتى توصلنى ف اقرب وقت أنا استحاله اعيش مع واحد كداب وخاين زيك ومشيت

زين كان لسه هيشدها عشان بتكلم ولاكن لاحظ أنهم ملفتين زياده عن اللزوم ف قرر بسبها تطلع ويطلع ورها يتكلمو فوق احسن

قمر وهيا بتحرى كانت بتعيط وشفتها شهد

شهد .. مراد الملحق ديه قمر بتعيط

مراد. .. ايه ده فعلا تعالى نروح وقبل أنا يكمل كلامه لقى زيم وراها

مراد .. لا استنى

شهد .. يعنى ايه استنى دين قمر يبنى

مراد. .. اكيد اتعركتو ولا حاجه وزين هيصلحها سبيهم بخدو رحتهم زي منا عايز اخد راحتى

شهد اتكسفت .. ع فكره انتا بارد وقليل الادب

مراد وهو يقرب .. وايه كمان

شهد .. ووو. اععععع. ووقعت فى البسين

مراد .. يخربيتك 😂

شهد .. طلعنى يبنى مبعرفش اعوووم

مراد .. لا خليكى كدا ده انتى اللى قال عليكى بنت ظلمك

شهد. .. اه يبارد طب ورينى بقا مين هيتجوزك

مراد. .. خليكى كدا 😂😂

شهد وكانت شربت ميه كتير وكانت قربت تفقد الوعى.. اه اععع

مراد نزل يشيلها

شهد وهيا. مغيببه .. منك للله يا بعيد

مراد .. يا شيخه اتهدى بقا

شهد .. لا رد

مراد طلع شهد من المياه وقعدها وحطتها ب البورنس.

مراد .. شوشو انتى هتصتعبطى بقا ولو عشان عارفه انى بحبك ف بتدلعى

شهد .. بارد

مراد بقلق .. بت يا شهد وجاب بيرفم ورشلها ففاقت

شهد … ااععع الحقووناااى

مراد وهو بكام صوتها.. ششش بس يبت هتفضحينا

شهد .. والله انتا بارد عشان غرقتنى وبلتنى ينفع كدا

مراد .. احسن بقيتى شبه الفار المبلول😂

شهد بصتله بغيظ

…………………………………

عند قمر ف الجناح

طلعت نعيط واترمت ع السرير

قمر .. ليه يارب كدا ده انا حبيته والله ليه يعمل كدا ويخونى فين ف المكان اللى. أنا فيه اععع ياربى أما قلبى وجعنى اوى ليه يعمل فيا كدا

زين من الخلف.. أنا اقسم بالله م خونتك افهمى واسمعينى

قمر بجمود.. لا مش عايزه افهم ولا اسمع حد

وقامت تلم هدومها من الدولاب

زين بعصبية وسد منها الهدوم .. انتى بتعملى ايه

قمر .. مش هبعد مع واحد خاين وطلقنى فاهم

زين بعصبية .. لا مش فاهم وانتى مش هتروحى ف حته من غيرى ومش هتمشى. من جنبى خالص فاهمه انتى. ليا واستحاله افكر انى اخونك أو اطلقك فاهمه قالها بزعيق

قمر بصتله بعتاب ومردتش

زين مسكها من درعها بتحكم.. اسمعى بقا وبطلى. الهبل ده

أنا متزفتش خنتك .. ديه بنت كنت اعرفها من زمان جدا حته مراد يعرفها هيا بتحبنى ولما صرحتنى ب دا أما طرحتها وقولتلها مش عايز اشوف وشك هنا تانى

قمر .. طردتها منين

زين .. م هيا كانت سكرتيره عندنا ف الشركه من حوالى سنتين

قمر .. بس

زين بمقاطعه.. اسمعى للآخر ثم أكمل

هيا كانت بتجيلى كل فتره المكتب تعمل الحبتين دول ف فى اخر مره خليت الأمن يطردها وانا هديتها وقولتتا لو لمحت وشك هنا تانى همحيكى من وش الأرض

قمر .. اه ف السن الحبيبه هفها الغرام وجت هنا صح أنا مش مصدقها

زبن .. فلاي باااك

البنت.. زين يا زين

زبن لف .. انتى بتكلمينى أنا

البنت .. اه

زين .. انتى تانى يا ميار انتى تانى يبنتى حلك منى بقا أنا مبحبكيش وانا دلوقتى متجوز وبحب مراتى جدا

البنت.. ايه متجوز

زبن .. اه وهي مراتى وشاورلها ع قمر لما كانت واقفه مع شهد ومراد

البنت.. بس انا بحبك يا زين

زين .. يا بنتى انتى مهزقه ارجوكى ابعدى عشان بعد كدا مش هيحصل كويس

البنت شافت قمر جيه ع زين.. عملت نفسه بتقع ومسكت ف رقبته زين وقربت منه لما شافت قمر جت

قمر .. ايه ده

البنت .. طب سلام بقا يا بيبى

بااااااك

زين .. بس ده اللى حصل وعايزه تصدقى صدقى مش عايزه براحتك وطلع البلكونه

قمر ف نفسها انتى زودتيها اوى المره دي .. ع الأقل كان لازم اسمع منه قبل م اطلب الطلاق

قمر … هفف بقا هصالحه وأمرى لله

قمر دخلت اخدت شور ولبست بيجامه عليها ميكى وعملت قطتين وطلعتله البلكونه

…………………………………..

عند مراد وشهد

شهد .. أنا سقعت عايزه اطلع اغير

مراد .. وانا منه للت اللى كان السبب يلا نطلع

شهد بتمثيل العياط .. يعنى أنا اللى كنت السبب اهئ اهئ

مراد .. مش لائق عليكى دور الكيوت خالص اشهد

شهد بغيظ .. غور ياض من هنا هنرش ميا ده انتا بارد

مراد بضحك.. طب يلا عشان الخدود الحمرا ظهرت وانا بغير

شهد .. ديه حمرا *

مراد بغباء.. هيا ايه

شهد .. مش ذنبى انك على يلا بدل م احنا شبه الفران ف المصيده كدا

مراد .. طيب يلا

وطلعو غيروا مراد غير ل شورت جينز وقميص نص كم مقلم

واتصل بشهد

شهد غيرت ل سلوبته جينز وتيشرت بينك وطرحه بيضاء وكوتشى ابيض ووضعت بعض مستحضرات التجميل مما زادها رقه وانوثه. ولقت تلفونها بيرن

شهد .. الو

مراد .. خلصتى

شهد .. اه وأنتا

مراد. .. خلصت من بدرى بس قولت لآخر نفسى عقبال م تخلصى الحجات اللى بتعمل ها دبه هموت واعرف بتتاخروا فىاللبس ليه

شهد .. اانتا مالك يعم حجات بنات وبعدين أنا متاخرتش اصلا

مراد .. صح امى اللى اتاخرت

شهد بلامبلاه .. طب وانا مالى

مراد … الصبر يارب. يالا يا اخ ه صبرى عشان عزمك ع العشا

شهد .. اوكى وقمر وزين

مراد .. هنعظى عليهم يلا

شهد .. اشطا باى. وقفلت

…………………………………..

عند قمر وزين

قمر من الخلف.. أنا اثفه بالطريقه طفوليه

زبن. .. مردش

قمر بعياط .. أنا اسفه يا زين بس والله غصب عنى أنا غيرت لما لقيتك حضنها وغصب عنى قولت كل ده

زين لفلها لقاها بتعيط .. حقك يا قمر وانا مش زعلان بس المفروض تسمعى. الاول

قمر .. صح أنا اسفه بقا

زين .. ماشى يا قمرى. ثم أكمل بغمزه .. وبعدين انتى طلعطى بتغيرى اهو 😉

قمر .. ايه مين انا لا لا خالص

زين وهو يقرب منها.. اومال مين يقمرى

قمر دخلت جوه تجرى من زبن

زين مسكها .. والله م هتعرفى. تجرى من يا شبر ونص انتى

قمر وهيا ترجع للخلف بضحك.. أنا شبر ونص يابو طويله

قمر وقعت ع السرير وزين قرب عليها وبقا فوقها

زين .. مين بقا ابو طويله

قمر بضحك .. عملت نفسها بتفكر اه صح مين🤔

زين وهو يقرب منها . عقابك تقل. ثم قرب من عنقها وقبلها

قمر .. زين

زين .. قلبه وقبلها مره اخرى وو

ثنبتبن والباب غلط

زين بعد عن قمر بعصبيه .. مين الحلوف ده

مراد من ع الباب.. أنا بعمل افتح

شهد بهزار .. انتا باعت البت ولا ايه وهبطت

زين .. وربنا مصاحبين حبه معانيه

قمر .. ضحكت .. طب قوم افتح وانا هلبس الاسدال

زين قام فتح وقمر لبست الاسدال

مراد وهو داخل بمرح

مراد .. جرا ايه ياعم فى ايه كل ده

زين وهو يمسكها من لياقه التيشرت .. يا بجحتك يا خى عايز ايه ياض

مراد .. لو مش عجبك طلقنى 😂😂

زين بضحك.. طب روح وأنتا

مراد بتمثيل العياط .. ايه لا لا لا هتسبنى ياواطتشى اناوالعيال لمين اهئ اهئ

شهد وقمر. .. صفروا من الفهم

شهد وقمر بصوت واحد … اوعا العظمه 😂😂

مراد .. لا داعى الشكر والتسفيق لا داعى لا داعى

شهد .. ايه يا ست قمر ايه كل ده يلا انا جعانه

قمر .. وانا جعاااانه

مراد وزين .. لا يلا احسن تكلونا

ضحك الجميع وقام زين لبس

بنطلون اسود وقميص أبيض وجزمه هافانا ورش البيرفم الخاص بيه.

قمر .. لبست بنطلون اسود واسمع وتيشرت ابيض وطرحه دجرديه ف الوان الابيض وكوتشى ابيض

شهد .. اووووو انتو عاملين ماتشنج

قمر .. ايه ده يازين

زين .. طب حلو ده يلا يا مراتشى

مراد .. عقبلنا يارب

شهد .. بتسرع يارب ثم حطت أيدها ع فمها بكسوف

قمر .. واقعه واقعه يعنى مفيش كلام

ضحك الجميع واتجهوا إلى الاسفل

وقعدت ف مطعم اتغدوا

ثم راحوا ع البسين قعدوا وفدوا اليوم ضحك وهزار وكأن شئ لم يكن

طبعا كل ده تحت أنظار عيون حقوده

ميار.. الو

… ايوا يا ست ميار فى مصلحه جديده ولا اى

ميار .. اه عمليه كدا ع السريع*****

…. تمااام خلال سعات هتبقا عندك

ميار .. تمام وعنونهم اهو **

… تمام. ساعه وهكلمك اهللك بالبشاير وقفل

قمر .. استنى خدينى معااكى

وذهبوا إلى. المرحاض

شهد ده مفيش الإمكان وأحد خشى انتى يا قمر بس بسرعه

قمر .. ماشى استنى بسرعه وهطلع

شهد وقفت استنا قمر

وفجاه جه شخص من وراها ورش ف وشها منوم وخبطها ع دماغها عشان تفقد الوعى ويقدر يمشى بيها

شهد .. اااه ومسكت رأسها وكانت لسه بتلف تشوف مين اغم عليها كان مفعول المنوم قوى جدا

قمر طلعت بصدمه .. ششهد ووو

، مع تقديم روابط للمزيد من المعلومات. نأمل أن يقدم لكم فهمًا عميقًا وواضحًا للأمور كما هي تتطور. لا تترددوا في مشاركة المقال عبر #رواية #قمري #الفصل #الثاني #عشر والبقاء متصلين مع !! للمزيد من الأخبار والتحديثات.”

   رواية قمري كاملة بقلم ملك السيد عبر مدونة !! 

زين .. قمر قمر أهدى انتى فاهمه غلط

قمر بزعيق .. اببعد عنى وطلللقنى انتا سمعت

زين طب تعالى وكان بيشدها من أيدها

قمر .. سيبنى يا زين سيبنى يا زييين

زين .. افهمى بقا اسمعينى. مش زي م انتى شوفتى خالص

قمر زقت زبن ثم أكملت بصوت عالى..واافهمى ايه ها افهم انك كداب وخاااين

زين .. قمر اسمعي

قمر .. لا وانا راجعه بيتى وورقتى توصلنى ف اقرب وقت أنا استحاله اعيش مع واحد كداب وخاين زيك ومشيت

زين كان لسه هيشدها عشان بتكلم ولاكن لاحظ أنهم ملفتين زياده عن اللزوم ف قرر بسبها تطلع ويطلع ورها يتكلمو فوق احسن

قمر وهيا بتحرى كانت بتعيط وشفتها شهد

شهد .. مراد الملحق ديه قمر بتعيط

مراد. .. ايه ده فعلا تعالى نروح وقبل أنا يكمل كلامه لقى زيم وراها

مراد .. لا استنى

شهد .. يعنى ايه استنى دين قمر يبنى

مراد. .. اكيد اتعركتو ولا حاجه وزين هيصلحها سبيهم بخدو رحتهم زي منا عايز اخد راحتى

شهد اتكسفت .. ع فكره انتا بارد وقليل الادب

مراد وهو يقرب .. وايه كمان

شهد .. ووو. اععععع. ووقعت فى البسين

مراد .. يخربيتك 😂

شهد .. طلعنى يبنى مبعرفش اعوووم

مراد .. لا خليكى كدا ده انتى اللى قال عليكى بنت ظلمك

شهد. .. اه يبارد طب ورينى بقا مين هيتجوزك

مراد. .. خليكى كدا 😂😂

شهد وكانت شربت ميه كتير وكانت قربت تفقد الوعى.. اه اععع

مراد نزل يشيلها

شهد وهيا. مغيببه .. منك للله يا بعيد

مراد .. يا شيخه اتهدى بقا

شهد .. لا رد

مراد طلع شهد من المياه وقعدها وحطتها ب البورنس.

مراد .. شوشو انتى هتصتعبطى بقا ولو عشان عارفه انى بحبك ف بتدلعى

شهد .. بارد

مراد بقلق .. بت يا شهد وجاب بيرفم ورشلها ففاقت

شهد … ااععع الحقووناااى

مراد وهو بكام صوتها.. ششش بس يبت هتفضحينا

شهد .. والله انتا بارد عشان غرقتنى وبلتنى ينفع كدا

مراد .. احسن بقيتى شبه الفار المبلول😂

شهد بصتله بغيظ

…………………………………

عند قمر ف الجناح

طلعت نعيط واترمت ع السرير

قمر .. ليه يارب كدا ده انا حبيته والله ليه يعمل كدا ويخونى فين ف المكان اللى. أنا فيه اععع ياربى أما قلبى وجعنى اوى ليه يعمل فيا كدا

زين من الخلف.. أنا اقسم بالله م خونتك افهمى واسمعينى

قمر بجمود.. لا مش عايزه افهم ولا اسمع حد

وقامت تلم هدومها من الدولاب

زين بعصبية وسد منها الهدوم .. انتى بتعملى ايه

قمر .. مش هبعد مع واحد خاين وطلقنى فاهم

زين بعصبية .. لا مش فاهم وانتى مش هتروحى ف حته من غيرى ومش هتمشى. من جنبى خالص فاهمه انتى. ليا واستحاله افكر انى اخونك أو اطلقك فاهمه قالها بزعيق

قمر بصتله بعتاب ومردتش

زين مسكها من درعها بتحكم.. اسمعى بقا وبطلى. الهبل ده

أنا متزفتش خنتك .. ديه بنت كنت اعرفها من زمان جدا حته مراد يعرفها هيا بتحبنى ولما صرحتنى ب دا أما طرحتها وقولتلها مش عايز اشوف وشك هنا تانى

قمر .. طردتها منين

زين .. م هيا كانت سكرتيره عندنا ف الشركه من حوالى سنتين

قمر .. بس

زين بمقاطعه.. اسمعى للآخر ثم أكمل

هيا كانت بتجيلى كل فتره المكتب تعمل الحبتين دول ف فى اخر مره خليت الأمن يطردها وانا هديتها وقولتتا لو لمحت وشك هنا تانى همحيكى من وش الأرض

قمر .. اه ف السن الحبيبه هفها الغرام وجت هنا صح أنا مش مصدقها

زبن .. فلاي باااك

البنت.. زين يا زين

زبن لف .. انتى بتكلمينى أنا

البنت .. اه

زين .. انتى تانى يا ميار انتى تانى يبنتى حلك منى بقا أنا مبحبكيش وانا دلوقتى متجوز وبحب مراتى جدا

البنت.. ايه متجوز

زبن .. اه وهي مراتى وشاورلها ع قمر لما كانت واقفه مع شهد ومراد

البنت.. بس انا بحبك يا زين

زين .. يا بنتى انتى مهزقه ارجوكى ابعدى عشان بعد كدا مش هيحصل كويس

البنت شافت قمر جيه ع زين.. عملت نفسه بتقع ومسكت ف رقبته زين وقربت منه لما شافت قمر جت

قمر .. ايه ده

البنت .. طب سلام بقا يا بيبى

بااااااك

زين .. بس ده اللى حصل وعايزه تصدقى صدقى مش عايزه براحتك وطلع البلكونه

قمر ف نفسها انتى زودتيها اوى المره دي .. ع الأقل كان لازم اسمع منه قبل م اطلب الطلاق

قمر … هفف بقا هصالحه وأمرى لله

قمر دخلت اخدت شور ولبست بيجامه عليها ميكى وعملت قطتين وطلعتله البلكونه

…………………………………..

عند مراد وشهد

شهد .. أنا سقعت عايزه اطلع اغير

مراد .. وانا منه للت اللى كان السبب يلا نطلع

شهد بتمثيل العياط .. يعنى أنا اللى كنت السبب اهئ اهئ

مراد .. مش لائق عليكى دور الكيوت خالص اشهد

شهد بغيظ .. غور ياض من هنا هنرش ميا ده انتا بارد

مراد بضحك.. طب يلا عشان الخدود الحمرا ظهرت وانا بغير

شهد .. ديه حمرا *

مراد بغباء.. هيا ايه

شهد .. مش ذنبى انك على يلا بدل م احنا شبه الفران ف المصيده كدا

مراد .. طيب يلا

وطلعو غيروا مراد غير ل شورت جينز وقميص نص كم مقلم

واتصل بشهد

شهد غيرت ل سلوبته جينز وتيشرت بينك وطرحه بيضاء وكوتشى ابيض ووضعت بعض مستحضرات التجميل مما زادها رقه وانوثه. ولقت تلفونها بيرن

شهد .. الو

مراد .. خلصتى

شهد .. اه وأنتا

مراد. .. خلصت من بدرى بس قولت لآخر نفسى عقبال م تخلصى الحجات اللى بتعمل ها دبه هموت واعرف بتتاخروا فىاللبس ليه

شهد .. اانتا مالك يعم حجات بنات وبعدين أنا متاخرتش اصلا

مراد .. صح امى اللى اتاخرت

شهد بلامبلاه .. طب وانا مالى

مراد … الصبر يارب. يالا يا اخ ه صبرى عشان عزمك ع العشا

شهد .. اوكى وقمر وزين

مراد .. هنعظى عليهم يلا

شهد .. اشطا باى. وقفلت

…………………………………..

عند قمر وزين

قمر من الخلف.. أنا اثفه بالطريقه طفوليه

زبن. .. مردش

قمر بعياط .. أنا اسفه يا زين بس والله غصب عنى أنا غيرت لما لقيتك حضنها وغصب عنى قولت كل ده

زين لفلها لقاها بتعيط .. حقك يا قمر وانا مش زعلان بس المفروض تسمعى. الاول

قمر .. صح أنا اسفه بقا

زين .. ماشى يا قمرى. ثم أكمل بغمزه .. وبعدين انتى طلعطى بتغيرى اهو 😉

قمر .. ايه مين انا لا لا خالص

زين وهو يقرب منها.. اومال مين يقمرى

قمر دخلت جوه تجرى من زبن

زين مسكها .. والله م هتعرفى. تجرى من يا شبر ونص انتى

قمر وهيا ترجع للخلف بضحك.. أنا شبر ونص يابو طويله

قمر وقعت ع السرير وزين قرب عليها وبقا فوقها

زين .. مين بقا ابو طويله

قمر بضحك .. عملت نفسها بتفكر اه صح مين🤔

زين وهو يقرب منها . عقابك تقل. ثم قرب من عنقها وقبلها

قمر .. زين

زين .. قلبه وقبلها مره اخرى وو

ثنبتبن والباب غلط

زين بعد عن قمر بعصبيه .. مين الحلوف ده

مراد من ع الباب.. أنا بعمل افتح

شهد بهزار .. انتا باعت البت ولا ايه وهبطت

زين .. وربنا مصاحبين حبه معانيه

قمر .. ضحكت .. طب قوم افتح وانا هلبس الاسدال

زين قام فتح وقمر لبست الاسدال

مراد وهو داخل بمرح

مراد .. جرا ايه ياعم فى ايه كل ده

زين وهو يمسكها من لياقه التيشرت .. يا بجحتك يا خى عايز ايه ياض

مراد .. لو مش عجبك طلقنى 😂😂

زين بضحك.. طب روح وأنتا

مراد بتمثيل العياط .. ايه لا لا لا هتسبنى ياواطتشى اناوالعيال لمين اهئ اهئ

شهد وقمر. .. صفروا من الفهم

شهد وقمر بصوت واحد … اوعا العظمه 😂😂

مراد .. لا داعى الشكر والتسفيق لا داعى لا داعى

شهد .. ايه يا ست قمر ايه كل ده يلا انا جعانه

قمر .. وانا جعاااانه

مراد وزين .. لا يلا احسن تكلونا

ضحك الجميع وقام زين لبس

بنطلون اسود وقميص أبيض وجزمه هافانا ورش البيرفم الخاص بيه.

قمر .. لبست بنطلون اسود واسمع وتيشرت ابيض وطرحه دجرديه ف الوان الابيض وكوتشى ابيض

شهد .. اووووو انتو عاملين ماتشنج

قمر .. ايه ده يازين

زين .. طب حلو ده يلا يا مراتشى

مراد .. عقبلنا يارب

شهد .. بتسرع يارب ثم حطت أيدها ع فمها بكسوف

قمر .. واقعه واقعه يعنى مفيش كلام

ضحك الجميع واتجهوا إلى الاسفل

وقعدت ف مطعم اتغدوا

ثم راحوا ع البسين قعدوا وفدوا اليوم ضحك وهزار وكأن شئ لم يكن

طبعا كل ده تحت أنظار عيون حقوده

ميار.. الو

… ايوا يا ست ميار فى مصلحه جديده ولا اى

ميار .. اه عمليه كدا ع السريع*****

…. تمااام خلال سعات هتبقا عندك

ميار .. تمام وعنونهم اهو **

… تمام. ساعه وهكلمك اهللك بالبشاير وقفل

قمر .. استنى خدينى معااكى

وذهبوا إلى. المرحاض

شهد ده مفيش الإمكان وأحد خشى انتى يا قمر بس بسرعه

قمر .. ماشى استنى بسرعه وهطلع

شهد وقفت استنا قمر

وفجاه جه شخص من وراها ورش ف وشها منوم وخبطها ع دماغها عشان تفقد الوعى ويقدر يمشى بيها

شهد .. اااه ومسكت رأسها وكانت لسه بتلف تشوف مين اغم عليها كان مفعول المنوم قوى جدا

قمر طلعت بصدمه .. ششهد ووو

“في ختام هذا المقال، نأمل أن يكون رواية قمري الفصل الثاني عشر 12 قد قدم لكم نظرة شاملة وواضحة حول الموضوع. نشكر nada eid على تقديمه لهذا التحليل والتغطية الإخبارية. لمزيد من التفاصيل أو الأخبار ذات الصلة، يمكنكم زيارة مصر بوست أو متابعة. نرجو منكم المشاركة والتفاعل مع المقال من خلال الوسوم #رواية #قمري #الفصل #الثاني #عشر. لأية استفسارات أو تعليقات، نتطلع لسماع رأيكم. شكرًا لاختياركم مصر بوست كمصدركم الإخباري الموثوق، ونتمنى لكم يومًا سعيدا .”